
،
7 مزیت شگفت انگیز پشتیبانی فنی میزبانی وب برون سپاری شده
در اینجا هفت مزیت غافلگیر کننده پشتیبانی از میزبانی وب برون سپاری شده که دوست داشتید قبلاً می دانستید، آورده شده است.
1: کم هزینه
یکی از رایجترین تصورات غلط کسبوکارها در مورد برونسپاری خدمات پشتیبانی IT این است که گران هستند. در واقع برعکس است. هنگامی که هزینه مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات، نگهداری و راه اندازی آن، نصب به روز رسانی و وصله های دائمی را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که برون سپاری پشتیبانی از میزبانی وب سودمندترین تصمیمی است که تا به حال می گیرید.
ما حتی شروع به صحبت در مورد اینکه چقدر زمان و تلاش می تواند در شما صرفه جویی کند و هزینه کل استخدام و مدیریت یک تیم پشتیبانی داخلی را شروع نکرده ایم. وقتی تمام قطعات پازل را کنار هم قرار می دهید و به تصویر بزرگ نگاه می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا اکثر مشاغل کوچک و حتی ارائه دهندگان خدمات جدید پشتیبانی خود را برون سپاری می کنند.
2: انعطاف پذیری
از آنجایی که تیم های فناوری اطلاعات در حال حاضر با کمبود پرسنل و کار بیش از حد کار می کنند، تخصیص منابع برای نظارت و پشتیبانی برای مشاغل بسیار دشوار است. بهترین بخش در مورد خدمات پشتیبانی میزبانی وب این است که آنها بسته های مختلفی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند. برخی از ارائه دهندگان خدمات یک گام فراتر می روند و به شما اجازه می دهند فقط خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید یا بسته های سفارشی را از ابتدا متناسب با نیازهای تجاری خود ایجاد کنید. در نتیجه، شما فرصتی برای انتخاب پشتیبانی مورد نظر خود دارید و فقط برای آنچه استفاده می کنید هزینه می کنید.
3: پشتیبانی شبانه روزی
ارائه پشتیبانی از مشتری یک تلاش 24 ساعته است. این بدان معنی است که شما باید همیشه کارکنانی را برای رسیدگی به سؤالات مشتری در دسترس داشته باشید. ممکن است مجبور شوید افرادی را استخدام کنید که در شیفت های مختلف کار می کنند. اگر مشتریانی در سراسر جهان دارید، ممکن است درخواستهای پشتیبانی مشتری را در ساعات فردی دریافت کنید. مدیریت همه اینها و راهاندازی و راهاندازی کل آن در تمام ساعات شبانهروز میتواند برای کسبوکارها اقتصادی و سخت باشد. به همین دلیل است که بهتر است پشتیبانی فنی را به این ارائه دهندگان خدمات برون سپاری کنید.
4: تخصص
مهم نیست که چقدر با تجربه هستید و تیم شما چقدر واجد شرایط است، در ارائه پشتیبانی فنی از مشتری متخصص نیستید. شایستگی اصلی شما در حوزه دیگری است، بنابراین بهتر است آن را به متخصصان بسپارید. این ارائه دهندگان خدمات در ارائه پشتیبانی فنی متخصص هستند و به ابزارها، کارشناسان، تجربه و فناوری مناسب دسترسی دارند تا بتوانند کاری بهتر از شما برای ارائه پشتیبانی مشتری انجام دهند.
5: مقیاس پذیری
فرض کنید، شما در حال مدیریت یک تیم داخلی برای ارائه پشتیبانی از مشتری به جای برون سپاری آن هستید. همانطور که تجارت شما گسترش می یابد و شروع به جذب مشتریان جدید می کند، باید منابع بیشتری را برای رسیدگی به سوالات مشتریان استخدام کنید. هر چه مشتریان بیشتری داشته باشید، ممکن است درخواست های بیشتری دریافت کنید، که با افزایش مقیاس کسب و کار، هزینه عملیات پشتیبانی شما را افزایش می دهد.
هنگامی که پشتیبانی از میزبانی وب را برون سپاری می کنید، لازم نیست نگران این موضوع باشید. مهم نیست که کسب و کار شما چقدر مشتری جدید به دست می آورد، ارائه دهنده خدمات شما مسئول مدیریت عملیات پشتیبانی شما در ازای هزینه ثابتی است که هر سال از شما دریافت می کند.
6: پشتیبانی چند زبانه
برخی از مشاغل به صورت محلی فعالیت می کنند در حالی که برخی دیگر در سطح بین المللی گسترش می یابند. اگر به دنبال گسترش فراتر از مرزها هستید، به احتمال زیاد مشتریانی خواهید داشت که به زبان های مختلف صحبت می کنند. رسیدگی به سوالات مشتریان به زبان های مختلف می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص اگر متخصصانی نداشته باشید که بتوانند زبان های مختلف را بفهمند.
شما می توانید با استفاده از پشتیبانی چند زبانه ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف مدیریت سرور برون سپاری شده، به راحتی بر این مشکل غلبه کنید. به این ترتیب، لازم نیست نگران موانع زبان باشید.
7: منبع مزیت رقابتی
در دنیای کسب و کار بسیار رقابتی امروزی، تمایز کسب و کارتان از رقبایتان بسیار دشوار است. اکثر رقبا خدمات مشابهی را با قیمت های مشابه با سطح کیفیت خدمات ارائه می دهند. بنابراین، چگونه می توانید کسب و کار خود را از بقیه متمایز کنید؟ از طریق پشتیبانی و خدمات بی نظیر مشتری. گاهی اوقات، بخشهای خدمات جزئی و اغلب نادیده گرفته شده مانند پشتیبانی فنی میتواند به شما مزیت رقابتی بدهد، زیرا مستقیماً بر رضایت مشتری و احساسات پس از فروش تأثیر میگذارد. این می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در یک لیگ کاملاً متفاوت قرار بگیرد و تمام توجهات را از برند شما بدزدد.
به نظر شما بزرگترین مزیت برون سپاری پشتیبانی از میزبانی وب کدام است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.